dhAnia
Dołączył: 19 Wrz 2019
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:03, 10 Mar 2021 Temat postu: Zbiórka 13.03 |
|
|
Szanowni Państwo,
Bardzo się cieszę, że w końcu mogę poinformować Państwa o powrocie na stanicę.
Termin najbliższej zbiórki to 13.03.2021.
Dodatkowo w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom, będziemy musieli stosować się do poniższych zaleceń:
1. Każdy na każdą zbiórkę musi przynieść wydrukowane i podpisane oświadczenie. Oświadczenia dla zuchów (i niepełnoletnich przybocznych) MUSZĄ podpisane przez oboje rodziców, pełnoletni mogą podpisać sami. Osoby bez zgody mają zakaz uczestnictwa w zbiórce.
Na oświadczeniu dla zuchów MUSZĄ znajdować się podpisy OBU RODZICÓW - inaczej dziecko nie będzie mogło wziąć udziału w zbiórce.
Link do oświadczenia:
- dla zuchów i niepełnoletnich przybocznych:
[link widoczny dla zalogowanych]
- dla pełnoletnich:
[link widoczny dla zalogowanych]
2. W celu zmniejszenia ograniczenia kontaktu z osobami trzecimi, rodzice dowożący dzieci na zbiórkę proszeni są o nieodprowadzanie ich pod hangar, lecz o odprowadzenie dzieci do nowego parkingu, który mieści się przy tzw. „górnej bramie” – 150 m za starym wjazdem na stanicę. Wjazd ten mieści się pomiędzy znakami oznaczającymi ścieżkę dla rowerów.
3. Maksymalnie w zbiórce może wziąć udział 10 osób (8 zuchów I 2 osoby z kadry). W tym celu zostanie stworzony system zapisów na zbiórkę.
Podczas 4 godzinnej zbiórki na stanicy, zbiórki załogi zuchów zostaną rozbite na dwie (jedna od 9 do 10.45 i druga od 11.15 do 13), wtedy na jedną zbiórkę może przyjść pierwsze 8 zuchów i na drugą zbiórkę, przyjdzie kolejne 8 zuchów
Zapisy będą zbierane drogą SMS-ową do piątku przed każdą zbiórką - zgłoszenia proszę wysyłać do mnie ( nr tel. 799238316). Każdorazowo w zbiórce może uczestniczyć 8 zuchów (8 na pierwszej zbiórce od 9 do 10.45 i drugie 8 na drugiej zbiórce od 11.15 do 13). Obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy". Oczywiście postaramy się monitorować kto uczestniczy w zbiórkach, tak żeby nie wystąpiła sytuacja, w której jeden zuch kilka razy z rzędu nie może w zbiórce uczestniczyć.
4. Wszystkie spotkania muszą odbywać się na świeżym powietrzu.
5. Każda osoba zobowiązana jest do posiadania maseczki oraz płynu do dezynfekcji.
6. Przed i po zbiórce należy zdezynfekować ręce.
7. Podczas zajęć na zewnątrz, niestety, obowiązuje zakaz wykonywania czynności wymagających kontaktu fizycznego z innym uczestnikiem. Dotyczy to również apelu, przywitań itd. W sytuacji, gdy potrzebne jest przybliżenie się uczestników zbiórki, np. podczas przenoszenia łodzi, należy ubrać maseczki.
8. Prosimy o niedawanie dzieciom jedzenia, którym mogłyby dzielić się z innymi harcerzami (chipsy, cukierki, czekolady itp.).
9. Jeżeli, Państwa dziecko ma objawy przeziębienia, nie może uczestniczyć w zbiórce.
Zbiórki będą odbywać się w godzinach od 9 do 10.45 i od 11.15 do 13 na Stanicy 6 HDŻ.
W trakcie każdej zbiórki musimy bezwzględnie przestrzegać powyższych zasad, dlatego bardzo prosimy o zaznajomienie się z nimi oraz stosowanie się do nich. W razie pytań dotyczących przyszłych zbiórek proszę pytać
Sytuacja jest dla nas wszystkich nowa, w związku z tym liczę na dobrą współpracę z Państwem oraz Pańskimi dziećmi, oraz jednocześnie proszę o wyrozumiałość za niedogodności.
Pozdrawiam,
druhna Ania Gomola
Post został pochwalony 0 razy
|
|